Monday, October 7, 2013

Taska Vs Pengasuh

Salam,

Hmmm, pening kepala aku sekarang neh. Mana taknye nak cari taska untuk anak dara aku. Since adik ipar aku dah nak start keje next month, dia dah tak jaga zahra. Adik ipar aku yang lagi satu yang jaga sementara menjaga MIL aku yang tak larat. Aku pulak mana pernah hantar anak ke taska, so pengalaman aku memang zero. Rasa berbelah bahagi tu, memang ada la. Sebab hati macam tak yakin. Tapi aku kena juga yakinkan hati aku dulu baru aku boleh buat keputusan. Sekarang ne, aku tengah survey taska mana yang bagus, keselamatan terjaga, cikgu-cikgu yang baik dan kebersihan. Bagi aku banyak faktor nak kena amek kira, tak boleh cincai aje. Sebab yang terbaik untuk anak kita sendiri. Ye tak..apa-apa pun wish me all the best supaya taska yang aku nak dapat dicari dalam masa terdekat neh..nanti aku update ye.

Love,

Azila Azlen

No comments:

Post a Comment