Friday, August 30, 2013

Colgate Optic White

Assalamualaikum,

Salam jumaat korang semua, senyum banyak-banyak, dapat pahala tau :D..nampak tak takde motif dekat situ :D.
Okay, aku nak berkongsi sikit cerita tentang entry neh. Aku sebelum neh, penah lah juga tengok iklan Fazura dok tengah posing sambil tersenyum dengan lipstik merah menyala lagi..siap hati aku cakap " putihnya gigi dia " :D..dan tetiba pulak after a few month aku tengok iklan tuh, kebetulan masa tu aku ke pasaraya untuk membeli barang dapur lah,aku ternampak dekat satu rak COLGATE OPTIC WHITE neh, aku pun apa lagi terus tangan mengcengkau dan bayar. Aku rasa lah, dekat sebulan aku pakai colgate neh, ada perbezaan lah. Nampak terang sikitlah gigi aku berbanding sebelum neh. Rasa dia pun sedap, perisa mint kan..jadi berangin je dalam mulut korang.Tak menyesal kalau korang beli, sebab sangat puas hati dengan hasilnya. Jadi aku suggest kan dekat korang pegi beli. Harga aku tak pasti sebab setiap pasaraya sudah pasti berbeza kan..Okay, sila lihat gambar neh, dan selamat mencuba yaw :D


Love,

Azila Azlen

No comments:

Post a Comment