Thursday, August 29, 2013

Mainan untuk Nur Alya Zahra

Assalammualaikum,

Seperti biasa pagi-pagi pasti aku akan menceceh dulu lah,aku sekarang ne tengah pening dan confuse yang mana satu aku nak beli untuk anak dara aku. Samada scooter ala-ala macam motor yang menggunakan bateri, ataupun scooter yang kayuh sendiri. Aku pun dah tak tau apa nama benda alah tuh, tak sempat nak menggunakan encik google. Kalau aku beli scooter ala-ala motor tuh, takkan nak pusing dalam rumah je kan. Sedangkan dah ada 2 biji basikal pun masih dok main dalam rumah lagi..@_@. Jadi aku kena bincang dulu dengan en husband lah, yang mana pilihan kalbu, sebab nak guna pun duit dia..*muahahhahaa* :D. Mari layan gambar benda yang aku maksudkan, mana tau kot-kot korang tahu nama sebenar benda ini..:D



Love,

Azila Azlen

No comments:

Post a Comment